Vásárlási feltételek

 

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül.                                                                                     A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét.                                                                               Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.  A Kosár "Megtekintés" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget.                                                                                                                                                                Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is.                                                                                                                                                                                          A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a terméket illetve termékeket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

új vásárlóként akar regisztrálni,

már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, 

- esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. 

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott email címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg nevét, a számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot


 A szállítás az MPL csomagszolgáltatással történik Magyarország területén.

 

Fizetési mód kiválasztása

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

- Utánvétes fizetés -                Készpénzes fizetés házhoz szállítás esetén a küldemény átvételekor kell a termék árát a                                                                           szállítási költséggel együtt a futárszolgálat munkatársának megfizetni. 

- Átutalás bankszámlára   - Ha a vásárló előre utalással szeretné  a termék ellenértékét kiegyenlíteni, akkor ezt a megadott, 

                                                        OTP  11749039-25208676 számlaszámra megteheti.  

                                                         A fizetés megérkezése után kerül sor a csomag kiszállítására, addig készenléti állapotban van. 

                                                         A szállításról az eladó minden esetben értesíti a vásárlót.

 Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés" gombra.


Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.                                                                                                                            A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható.                                                                                                                                                                                                                          A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetősége van arra, hogy a vevő elálljon a vásárlástól.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés" gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről email visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus emailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.                                                                                              Telefonos egyeztetés esetén hívja a kapcsolattartót vagy az emailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek

Áruházunkban  utánvéttel és banki átutalással történő fizetésre van lehetőség. 

           -   Utánvételi fizetés esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni                                       készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 

           -   Ha a vásárló előre utalással szeretné a termék ellenértékét kiegyenlíteni, érdemes az eladóval egyeztetnie, hogy                             minden termék egyszerre szállítható legyen, akkor ezt a megadott számlaszámra megteheti. A fizetés megérkezése                     után kerül sor a csomag kiszállítására, addig készenléti állapotban van.

A szállításról az eladó minden esetben értesíti a vásárlót.

Szállítás

A küldemények kézbesítése postai szállítással történik.                                                                                                                                          A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló email is tartalmazza.        A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló emailben található telefonszámon.


Szállítási díjak

Szállítási díjaink Magyarország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítás a megrendelések alapjául szolgáló tárgy, csomagolás és biztosítás, amelyre a futárszolgálat egyéni árajánlatai a mérvadók.  

A szállítástól való elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.            A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal!

A termék visszaküldése

A terméket visszaküldeni, csak eredeti, hiánytalan mennyiségi és minőségi állapotában, előre megbeszélve küldhető vissza, és vesszük vissza.                                                                                                                                                                                                                    A webáruházban rendelt termékekkel kapcsolatban csak és kizárólag az info@ernesztinart.hu email címen vegyék fel a kapcsolatot velünk.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, vagy nem rendeltetés szerűen használta, illetve annak használatát már megkezdte. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk! Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az "új" tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló emailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak az "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, emailben kerülhet sor.